ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
щодо виконання бюджету Новопільської сільської територіальної громади за підсумками І кварталу 2023 року
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Військове вторгнення російської федерації на територію України завдало значного удару економіці країни, що безумовно відобразилося на виконанні місцевих бюджетів. Платники податків, які в надскладний воєнний час своєчасно й у повній мірі виконують свої зобов’язання перед бюджетом, є найнадійнішою підтримкою подальшого функціонування громади. Водночас, Постановою Кабінету Міністрів України № 590 накладено низку обмежень щодо здійснення видатків. Першочергово із бюджету мають здійснюватися видатки, визначені Планом запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, який затверджений Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 181-р від 24 лютого 2022 року.
Крім того, постановою № 590 визначено черговість здійснення видатків під час війни як з державного, так і з місцевих бюджетів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Пріоритетними є видатки на національну безпеку та оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану – вони включені в першу чергу платежів.
У другій черзі – видатки загального та спеціального фондів державного та місцевих бюджетів. Це насамперед захищені в мирний час статті видатків – оплата праці бюджетних установ, обслуговування боргу, соціальні видатки, оплата комунальних послуг та енергоносіїв та інші.
Третя черга – інші видатки та надання кредитів.
За час дії воєнного стану до постанови № 590 уже 22 рази вносилися зміни. Ними було розширено переліки видатків, що належать до першочергових.
Водночас, органи Казначейства приймають до опрацювання всі фінансові документи (договори, накладні, акти наданих послуг, акти виконаних робіт та платіжні доручення) незалежно від черговості оплати, встановленою постановою № 590. Всі документи, подані з дотриманням законодавства, реєструються в органах Казначейства та відображаються в обліку як кредиторська заборгованість.
В умовах воєнного стану будь-який місцевий бюджет не буде виконуватися - по доходам через несплату платежів, що в свою чергу, призводить до дефіциту бюджетних коштів, внаслідок чого, видатки можуть не проводитися або проводитися не у повному обсязі. Тому для підвищення оперативності у прийнятті рішень громадам надана можливість передавати кошти зі спеціального фонду, які мають цільове спрямування, до загального фонду і фінансувати нагальні потреби (розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України щодо посилення гнучкості місцевих бюджетів та підвищення оперативності прийняття рішень» №7426 від 01.06.2022 року).
ДОХОДИ
За даними казначейського звіту за січень-березень 2023 року до загального фонду Новопільської сільської ради надійшло власних доходів (без урахування трансфертів) у сумі 17 915,4 тис.грн, що становить 93,8 відсотки виконання або на 1 185,1 тис. грн менше до уточненого плану на звітний період (Додаток 1).
Порівняно з аналогічним періодом 2022 року, надходження до загального фонду власних доходів (без урахування трансфертів) знизилися на 2 720,6 тис.грн або на 13,2 відсотки.
Основним бюджетоутворюючим джерелом надходжень загального фонду сільського бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага якого становить 59,7 відсотки від загального обсягу доходів загального фонду бюджету за січень-березень 2023 року.
Надходження до сільського бюджету податку та збору на доходи фізичних осіб за січень-березень 2023 року склали 10 643,4 тис.грн, що становить 87,7 відсотків виконання або на 1 496,4 тис. грн. менше плану на звітний період.
Порівняно з аналогічним періодом 2022 року, надходження до загального фонду податку та збору на доходи фізичних осіб зменшилися на 2 743,2 тис.грн або на 20,5 відсотки. Спад надходжень спричинений особливостями воєнного стану: погіршенням платоспроможності платників та наданою державою можливістю відтермінувати сплату податкових зобов’язань, обмеженням трудової діяльності працівників, в зв’язку із зменшенням обсягів виробництва/торгівлі або надання послуг.
Основними бюджетоутворюючими підприємствами та організаціями, які сплатили найбільші суми податку на доходи фізичних осіб за звітній період є:
/п |
Назва підприємств, організацій, установ |
Сплачено за І квартал 2022 року, тис.грн |
Сплачено за І квартал 2023 року, тис.грн |
Ріст/спад надходжень, тис.грн |
1 |
ТОВ ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ |
3074,7 |
2457,5 |
-617,2 |
2 |
Управління ОКМС Новопільської сільської ради |
1649,6 |
1398,9 |
-250,7 |
3 |
КП «Криворізька центральна районна лікарня» |
745,8 |
821,4 |
75,6 |
4 |
ПП ВО «УКПРОМСЕРВІС» |
511,6 |
132,2 |
-379,4 |
5 |
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» |
565,4 |
380,1 |
-185,3 |
6 |
КП «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» |
555,2 |
431,6 |
-123,6 |
7 |
ПП «ВОСХОД» |
254,1 |
114,2 |
-139,9 |
8 |
ПРАТ «БЛАСТКО» |
161,0 |
35,9 |
-125,1 |
9 |
ТОВ СП «КОЛОР ЛЕНД» |
570,5 |
143,5 |
-427 |
10 |
КНП «КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦПМСД» |
325,4 |
285,4 |
-40,0 |
11 |
ТОВ «АТЛАС АВТО ТРАНС АГ» |
203,2 |
36,6 |
-166,6 |
12 |
АТ «УКРТРАНСНАФТА» |
190,0 |
246,7 |
56,7 |
|
РАЗОМ |
8 806,5 |
6 484,0 |
-2 322,5 |
Від найбільших платників за І квартал 2023 року бюджетом Новопільської сільської ради отримано 60,9 відсотка податку на доходи фізичних осіб.
Вагомим платежем надходжень власних доходів є місцеві податки і збори, у тому числі:
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними та фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової/нежитлової нерухомості у сумі 442,0 тис.грн, що становить 102,5 відсотка виконання або на 10,7 тис.грн більше плану на звітний період. В порівнянні з аналогічний періодом 2022 року, надходження по даному виду податку зменшилися на 273,2 тис. грн або складають 61,8 відсоток;
плата за землю у сумі 1 396,7 тис.грн, що становить 103,9 відсотків виконання плану на звітний період або на 53,0 тис.грн більше планових показників. Порівняно з надходженнями за аналогічний період 2022 року, надходження плати за землю за січень-березень 2023 року збільшилися на 488,5 тис. грн або майже в 1,5 раз.
єдиний податок у сумі 3 797,0 тис.грн, що становить 102,0 відсотка виконання або на 76,0 тис.грн більше плану на звітний період. Проти рівня надходжень за аналогічний період 2022 року, надходження по єдиному податку в І кварталі 2023 року зменшилися на 169,8 тис. грн або на 4,3 відсотки.
транспортний податок з юридичних осіб у сумі 12,8 тис.грн, що становить 102,0 відсотки виконання або на 0,3 тис. грн більше планових показників (ПП ВО «Укрпромсервіс» - 6,5 тис. грн; ТОВ «Вільний Посад» - 6,25 тис. грн). Порівняно з надходженнями за аналогічний період 2022 року, надходження по транспортному податку з юридичних осіб збільшилися на 0,3 тис. грн.
Надходження по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пального) та акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) склали 1 144,3 тис.грн, що становить 101,5 відсотків виконання плану звітного періоду або на 16,7 тис.грн більше планових показників. В порівнянні з надходженнями за січень-березень 2022 року, до бюджету сільської ради надійшло на 82,0 тис.грн менше або складають 93,3 відсотка надходжень по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пального) та акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне).
Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів склали у сумі 274,0 тис.грн, що становить 109,1 відсотки виконання або на 22,8 тис.грн більше плану на звітний період. Проти рівня минулого року, надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів збільшилися на 90,8 тис. грн або на 49,5 відсотки.
Надходження від рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) склали 0,4 тис. грн. Платник рентної плати - ДП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІСГОСП". В порівнянні з минулим аналогічним періодом надходження збільшилися на 0,4 тис.грн.
Надходження від рентної плати за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення склали 0,003 тис.грн, показники не було заплановано на звітний період. Проти рівня минулого року, надходження за І квартал зменшилися на 12,2 тис.грн, за рахунок зменшення видобутку корисних копалин платником ПРАТ «Бластко».
За звітній період підприємствами, що належать до комунальної власності, сплачено до бюджету Новопільської сільської територіальної громади 56,4 тис. грн податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що складає 100 відсотків виконання плану за звітний період. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшилися на 121,9 тис. грн. або в 3,2 рази. Це пов’язано із зменшенням обсягів отриманого доходу підприємствами комунальної власності.
Платниками податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності до сільського бюджету за звітній період є:
Веселівське ЖКП – 13,5 тис. грн;
Радушненське ЖКП - 2,9 тис. грн;
Надеждівське ЖКП - 1,8 тис. грн;
ЖКП «Джерело» - 2,9 тис. грн;
КП «Комунальник плюс» - 22,8 тис. грн;
Широківське ЖКП – 12,5 тис. грн.
Неподаткові надходження в загальній сумі надходжень до загального фонду (без урахування трансфертів) складають 148,5 тис. грн, із них:
• адміністративні штрафи та інші санкції – надходження склали 0,2 тис.грн, що на 0,2 тис.грн більше плану за звітний період. Порівняно із аналогічним періодом минулого року надходження зменшилися на 0,1 тис.грн, що пов’язано зі зменшенням кількості накладених штрафів адміністративними комісіями;
• адміністративні штрафи за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі – надходження склали 103,0 тис.грн, надходження не планувалися. В минулому періоді надходжень за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі не було;
• кошти гарантійного та реєстраційного внесків, що визначені Законом України «Про оренду державного та комунального майна», які підлягають перерахуванню оператором електронного майданчика до відповідного бюджету – надходження склали 3,4 тис. грн, кошти були перераховані учасниками аукціонів: ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ", Архипенко Оксана Олександрівна, Бежан Олександр Михайлович, Стратенчук В. М.
Згідно Закону України від 28.12.2014 року № 79-VІІІ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин» до доходів загального фонду бюджету громади віднесено плату за надання адміністративних зборів, що справляється за місцем надання адміністративних послуг. Питання адміністративного збору та вартості адміністративних послуг регулюються Законом України від 06.09.2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги».
За січень – березень 2023 року за надання адміністративних послуг, надійшли кошти в сумі 12,3 тис. грн, що становить 100,6 відсотків або на 0,1 тис. грн. більше планового показника за звітний період, що на 1,8 тис.грн або на 12,9 відсотків менше надходжень аналогічного періоду минулого року. До сільського бюджету надходження плати за надання адміністративних послуг забезпечують:
• плата за надання інших адміністративних послуг – 0,9 тис.грн, проти рівня минулого року надходження зменшилися на 0,8 тис.грн;
• адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 11,4 тис. грн, проти рівня минулого року надходження зменшилися на 1,0 тис.грн.
По платі за державне мито до сільського бюджету надійшло 4,9 тис.грн, що становить 101,8 відсотка виконання або на 0,1 тис.грн. більше планового показника на звітний період. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 1,8 тис.грн. До бюджету сільської ради надходження плати за державне мито забезпечують:
• державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину та дарування – 4,9 тис.грн, що становить 101,8 відсотків або на 0,1 тис.грн більше плану за звітний період. Проти рівня минулого року надходження збільшилися на 1,8 тис.грн, що пов’язано зі збільшенням звернень громадян за посвідченням справ майнового характеру.
По іншим неподатковим надходженням надійшли кошти у сумі 24,8 тис. грн., з них:
• інші надходження – 24,8 тис.грн., це надходження від відшкодування вартості електроенергії та газу по Новопільській сільській раді у сумі 18,8 тис.грн та управлінню освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради в сумі 6,0 тис.грн. Проти рівня минулого року надходження збільшилися на 2,4 тис.грн.
За січень - березень 2023 року до спеціального фонду Новопільської сільської ради надійшло власних доходів (без урахування трансфертів) у сумі 1227,6 тис. грн, що становить 79,5 відсотка виконання або на 201,9 тис.грн менше уточненого плану на звітний період (Додаток 1).
Основним джерелом наповнення спеціального фонду сільського бюджету територіальної громади є:
екологічний податок – фактичні надходження склали 856,5 тис.грн, що становить 71,7 відсотка виконання або на 337,3 тис.грн менше планових показників на звітний період.
Причинами невиконання планових показників екологічного податку є зменшення надходжень від одного з найбільших платників ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» по коду 19010300 «Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об´єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини, які знаходяться на території смт Радушне Новопільської сільської ради через зменшення обсягу розміщення відходів (шлаків доменного виробництва, зменшення обсягів захоронення відходів (будівельних) на території смтРадушне (полігон для захоронення відходів).
Власні надходження бюджетних установ - фактичні надходження склали 371,2 тис.грн, що становить 157,4 відсотка або на 135,4 тис.грн більше плану на звітний період, а саме:
надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно законодавства у сумі 126,0 тис.грн, що складає 103,4 відсотка або на 4,1 тис.грн більше плану на звітний період. Проти рівня минулого року надходження зменшилися на 147,5 тис.грн або на 27,7 відсотків, у тому числі:
плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код 25010100) – надходження у сумі 0,6 тис.грн, що складає 100 відсотків виконання плану на звітний період. Це надходження надходження по КЗ «Центр надання соціальних послуг» Новопільської сільської ради за надані додаткові послуги соціальними працівниками громадянами, які не здатні до самообслуговування.
плата за оренду майна бюджетних установ (код 25010300) – надходження у сумі 121,4 тис.грн, що становить 100 відсотків виконання плану за звітний період.
надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) (код 25010400) надходження у сумі 4,1 тис.грн, за рахунок здачі макулатури та металобрухту по закладам освіти.
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ у сумі 245,1 тис.грн, що на 131,3 тис.грн або у 2,2 рази менше більше плану на звітний період, у тому числі:
- благодійні внески, гранти та дарунки (код 25020100) – грошова благодійна допомога у сумі 113,8 тис.грн, яка отримана від фізичних осіб, ДОН ДОДА, спрямована на придбання закладами освіти індивідуальних наборів для Новопільського ЗДО «Снігуронька», для закладів ЗЗСО: бензокоси, водонагрівач, кухонний комбайн, душова кабіна, перфоратор, планшети магнітно-крейдяна дошка (від фізичних осіб).
- надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів (код 25020200) – допомога у натуральному виразі у сумі 131,3 тис.грн (медикаменти, продукти харчування, памперси по установам охорони здоров’я та КЗ «Центр надання соціальних послуг» Новопільської сільської ради), по КЗ «Центр надання соціальних послуг» Новопільської сільської ради) надходження, що перераховуються органом Пенсійного фонду України та Управлінням соціального захисту населення Криворізької районної державної адміністрації згідно постанови КМУ № 269 від 04.03.2004 року «Про затвердження Порядку зарахування та використання коштів, що підлягають перерахуванню Пенсійним фондом або органами праці та соціального захисту населення установам (закладам), де особи перебувають на повному державному утриманні».
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
За І квартал 2023 року загальний обсяг офіційних трансфертів, які надійшли до бюджету сільської ради по загальному фонду складає 17 253,3 тис.грн, що становить 109,2 відсоток виконання або на 1 452,3 тис.грн більше планових показників, у тому числі:
базова дотація в сумі 4 720,8 тис.грн., що становить 100 відсотків виконання планових показників;
додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації в сумі 1 672,8 тис.грн, показники не було заплановано на звітний період (розпорядження КМУ від 10.03.2023 року № 209-р «Про затвердження розподілу у 2023 році обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації»);
освітня субвенція в сумі 9 676,2 тис.грн, що становить 100 відсотків виконання;
дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 187,6 тис.грн, що становить 100 відсотків виконання планових показників;
субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 5,1 тис.грн, що становить 100 відсотків виконання плану звітного періоду;
інші субвенції з місцевого бюджету в сумі 990,8 тис.грн, що на 220,5 тис.грн менше плану на звітний період або складає 81,8 відсотків виконання плану на звітний період, у тому числі:
кошти іншої субвенції з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи по загальному фонду у сумі 0,4 тис грн, що становить 100 відсотків;
ВИДАТКИ
Виконання бюджету Новопільської сільської ради за І квартал 2023 року відбувалося відповідно до бюджетного законодавства з урахуванням особливостей у період воєнного стану.
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України фінансування видатків сільського бюджету здійснювалось відповідно до помісячного розпису асигнувань загального і спеціального фондів сільського бюджету на звітний період та встановлених бюджетних призначень головним розпорядникам бюджетних коштів, затверджених рішенням Новопільської сільської ради від 15 грудня 2022 року №1789 «Про бюджет Новопільської сільської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами).
Фінансування видатків бюджету сільської територіальної громади проводилося відповідно до вимог розпорядження сільського голови від 01 лютого 2023 року №Р-36 «Про затвердження плану заходів на 2023 рік щодо наповнення місцевого бюджету, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» на підставі пропозицій головних розпорядників коштів та з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань.
За січень - березень 2023 року видатки загального та спеціального фондів бюджету Новопільської сільської територіальної громади виконано в обсязі 31 025,2 тис. грн, що складає 58,6 % від уточненого плану на відповідний період (52 920,5 тис.грн) (Додаток 2).
Уточнений план загального фонду по видаткам за січень - березень 2023 року склав 44 640,9 тис. грн, касові видатки склали 30 619 тис. грн, що становить 68,6 відсотків. По спеціальному фонду уточнений план за січень-березень 2023 року склав 8 279,6 тис.грн, касові видатки - 406,2 тис.грн, що складає 4,9 відсотків.
На фінансування соціально - захищених статей видатків за січень - березень 2023 року по загальному фонду бюджету направлено кошти у сумі 30 274,3 тис.грн, або 19,2 % від уточненого плану на рік.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями за січень - березень 2023 року направлено кошти в сумі 21 244,0 тис.грн.
Видатки на медикаменти склали – 70,5 тис.грн, оплата харчування – 71,1 тис.грн.
На оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг за січень - березень 2023 року направлено кошти у сумі 7 591,3 тис.грн, що становить 25,8% від загального обсягу асигнувань на оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг.
На фінансування заходів соціального захисту населення направлено 448,38 тис.грн (виплата матеріальної допомоги – 301,5 тис.грн, надання разової грошової винагороди за особливі досягнення у сфері освіти, культури, фізичної культури, спорту та активної участі у життєдіяльності громади – 20,5 тис.грн, видатки на пільгові рецепти – 87,33 тис.грн, видатки на забезпечення населення пільговим зубопротезуванням – 14,45 тис.грн, виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку та хворим, які не здатні до самообслуговування – 23,3 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд на залізничному транспорті – 0,9 тис.грн, пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 0,4 тис. грн).
На фінансування галузей соціально - культурної сфери Новопільської територіальної громади направлено 24 227,3 тис.грн, що складає 79,1 відсотка від загальної суми видатків загального фонду бюджету, в тому числі:
- на заклади освіти – 19 665,3 тис.грн;
- на заклади та заходи з охорони здоров`я – 1 476,9 тис.грн;
- на заклади та заходи соціального захисту населення – 1 950,9 тис.грн;
- на заклади та заходи в галузі культури – 1 044,4 тис.грн;
- на заходи з фізичної культури та спорту – 89,8 тис.грн.
Кредиторська та дебіторська заборгованість
Станом на 1 квітня 2023 року кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади складає 1 246 937,03 грн, з них за захищеними видатками - 1 226 885,03 грн.
Кредиторська заборгованість по КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» у сумі 1 019 979,09 грн та по КПКВКМБ 0614060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» у сумі 206 905,94 грн виникла через неможливість проведення фінансування зазначених витрат в зв’язку з недостатністю коштів на рахунку.
Заборгованість виникла по закладам освіти та культури, а саме:
- Надеждівська гімназія – 342 496,70 грн;
- Веселівська гімназія – 266 643,30 грн;
- Широківська гімназія - 237 949,57 грн;
- Новопільський ліцей – 172 889,52 грн;
- Надеждівський СБК - 156 000,78 грн;
- Красівський СБК – 41 127,69 грн;
- Надеждівська бібліотека – 9777,47 гривень.
Заборгованість по КПК 0614060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» у сумі 206 905,94 грн погашена 03 квітня 2023 року.
Заборгованість по КПК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» у сумі 266 643,30 грн погашена 07 квітня 2023 року.
Кредиторська заборгованість за незахищеними видатками склала 20 052 гривень. Заборгованість за незахищеними видатками профінансована в повному обсязі, але не проведена управлінням Державної казначейської служби України у Криворізькому районі на підставі Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджений постановою КМУ від 9 червня 2021 року № 590 (із змінами). Згідно з цією Постановою Державній казначейській службі України не дозволяється здійснювати видатки, які не визначені цим Порядком.
Заборгованість за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» склала 19 800 грн по КПКВКМБ 0611010 «Надання дошкільної освіти» за придбання дверного блоку для Надеждівського ЗДО.
Заборгованість за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» склала 84 грн по КПКВКМБ 0813241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» за оренду контейнера.
Заборгованість за КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» склала 168 грн по КПКВКМБ 0112111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» за оренду контейнера.
Дебіторська заборгованість станом на 1 квітня 2023 року склала 48 210,88 грн. Зазначена заборгованість рахується по Новопільській сільській раді по КПКВКМБ 0112111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» по КНП «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» за постачання природного газу.
Державне управління
Штатна чисельність апарату управління станом на 01.04.2023 року складає 70,0 шт. од.
На організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради на 2023 рік заплановані видатки по загальному фонду у сумі 21 598,0 тис.грн. Касові видатки за січень-березень 2023 року склали 4 293,05 тис.грн, або 77,7% від уточненого плану за відповідний період (5 526,97 тис.грн).
На заробітну плату з нарахуваннями касові видатки склали 3 645,2 тис.грн, що складає 76,8 % від уточненого плану за січень – березень 2023 року.
Касові видатки на оплату комунальних послуг і енергоносіїв склали 627,0 тис.грн, або 88,8 % від уточненого плану за січень – березень 2023 року.
По КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» касові видатки склали 7,0 тис.грн, або 15,6 % від уточненого плану за звітний період (канцтовари – 6,0 тис.грн, токен – 1,02 тис.грн).
По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» касові видатки склали 9,2 тис.грн, або 60,7% від уточненого плану за звітний період 2023 року (заправка картриджів – 3,0 тис.грн, оплата послуг з пожежної сигналізації та пожежного спостереження – 1,05 тис.грн, оплата програмного забезпечення АІС – 3,4 тис.грн, страхування автомобілів – 0,75 тис.грн, електронний підпис до програмного забезпечення М.Е.Doc – 1,0 тис.грн).
По КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» касові видатки склали 4,7 тис. грн або 46,8 % від уточненого плану за звітний період 2023 року (оплата земельного податку).
Запланований обсяг власних надходжень по спеціального фонду складає 300,0 тис.грн (плата за оренду майна по ККД 25010300). Касові видатки за січень – березень склали 197,5 тис.грн (придбання палива – 175,5 тис.грн, оплата послуг інтернет – 3,4 тис.грн, заправка картриджів – 18,6 тис.грн).
По КПКВКМБ 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» - штатна чисельність складає 8 шт.од. Касові видатки станом на 01.04.2023 склали 543,0 тис.грн, або 69,2 % від уточненого плану за звітний період 2023 року.
На заробітну плату з нарахуваннями касові видатки склали 509,4 тис.грн, або 71,4 % від уточненого плану за звітний період.
Касові видатки на оплату комунальних послуг і енергоносіїв склали 6,9 тис.грн, або 38,9 % від уточненого плану за звітний період 2023 року.
По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» касові видатки склали 26,7 тис.грн, або 66,7% від уточненого плану за січень – березень 2023 року (послуги з програмного забезпечення М.Е.Doc та АІС «Місцеві бюджети» – 11,2 тис.грн, отримання електронного підпису – 0,6 тис.грн, відшкодування експлуатаційних послуг – 13,6 тис.грн, заправка картриджів – 1,0 тис.грн, послуги з відправки листів – 0,3 тис.грн).
По КПКВКМБ 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» штатна чисельність складає 6 шт.од.
Касові видатки за січень-березень склали 315,1 тис.грн, або 69,3 % від уточненого плану за звітний період 2023 року:
- на заробітну плату склали 257,5 тис.грн, або 76,1 % від уточненого плану за січень - березень 2023 року;
- на нарахування на заробітну плату склали 57,4 тис.грн, або 77,1 % від уточненого плану за січень - березень 2023 року;
- оплата послуг з отримання електронного підпису – 0,2 тис.грн.
По КПКВКМБ 0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» штатна чисельність по відділу соціального захисту населення Новопільської сільської ради складає 4 шт.од. Касові видатки станом на 01.04.2023 року склали 235,7 тис.грн, або 94,9 % від уточненого плану за звітний період 2023 року. Видатки були направлені на виплату заробітної плати з нарахуваннями у сумі 235,3 тис.грн, на оплату сертифікату ключа програмного забезпечення М.Е.Doc – 0,4 тис.грн.
Освіта
Рішенням сесії Новопільської сільської ради від 15.12.2022 року №1789 «Про затвердження бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2023 рік» (з урахуванням внесених змін) затверджено видатки на утримання установ освіти Новопільської сільської територіальної громади, за рахунок коштів місцевого бюджету, в обсязі - 57 520 113 грн, в т. ч. по загальному фонду – 55 650 113 грн, по спеціальному фонду – 1 870 000 грн (в т.ч. плата за послуги бюджетних установ 1 100 000 грн).
Касові видатки за І квартал 2023 року склали – по загальному фонду – 12 635 484 грн.
На надання дошкільної освіти передбачені видатки в сумі 23 166 126 грн, в т.ч. по загальному фонду – 21 796 126 грн, по спеціальному фонду – 1 370 000 грн (в т.ч. плата за послуги бюджетних установ 600 000 грн).
Касові видатки за І квартал 2023 року склали 4 494 880 грн, в т.ч. загального фонду 4 489 071 грн., спеціального фонду 5 809 грн., або 19,4 % від уточненого плану на 2023 рік, а саме:
заробітна плата з нарахуваннями на оплату праці – 3 047 948 грн;
оплата послуг (крім комунальних) – 18 792 грн (інтернет, встановлення тривожного обладнання в закладах ЗСО (тривожна кнопка), абонплата за послуги термінового виїзду наряду реагування);
оплата комунальних послуг – 1 422 331 грн;
благодійні внески, гранти та дарунки – 5 809 грн (індивідуальні набори для Новопільського ЗДО «Снігуронька» від ДОН ДОДА).
На надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти на 2023 рік передбачені видатки з урахуванням змін в сумі 27 890 843 грн., в т.ч. загальний фонд – 27 390 843 грн, спеціальний фонд – 500 000 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали 6 895 320 грн, в т.ч. загальний фонд – 6 787 287 грн., спеціальний фонд – 108 033 грн., або 24,7 % від уточненого плану на 2023 рік, а саме:
заробітна плата з нарахуваннями на оплату праці (за рахунок коштів місцевого бюджету) – 2 590 919 грн;
оплата комунальних послуг – 4 141 345 грн;
оплата послуг (крім комунальних) – 27 723 грн. (Інтернет, встановлення тривожного обладнання в закладах ЗСО (тривожна кнопка), абонплата за послуги термінового виїзду наряду реагування, послуги спостереження та технічного обслуговування приладів автоматичної пожежної сигналізації закладів освіти);
благодійні внески, гранти та дарунки – 108 033 грн (на заклади ЗЗСО: бензокоса, водонагрівач, кухонний комбайн, душова кабіна, перфоратор, магнітно-крейдяна дошка від фізичних осіб; планшети - від ДОН ДОДА).
На надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції на 2023 рік передбачені видатки в сумі 41 264 600 грн, а саме:
заробітна плата – 33 548 455 грн;
нарахування на оплату праці – 7 716 145 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали - 7 029 822 грн:
заробітна плата – 5 768 695 грн;
нарахування на оплату праці – 1 261 126 грн.
На надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми на 2023 рік передбачені видатки в сумі 613 133 грн, а саме:
заробітна плата – 470 683 грн;
нарахування на оплату праці – 103 550 грн;
оплата комунальних послуг – 38 900 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали – 116 575 грн , або 19 % від уточненого плану на 2023 рік, а саме:
заробітна плата – 95 553 грн;
нарахування на оплату праці – 21 022 грн.
На забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти на 2023 рік передбачені видатки в сумі 4 769 910 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали – 1 107 956 грн , або 23,2 % від уточненого плану на 2023 рік, а саме:
заробітна плата з нарахуваннями на оплату праці – 961 426 грн;
предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 133 730 грн (бензин, папір);
оплата послуг (крім комунальних) – 12 800 грн (Інтернет, оплата програмного забезпечення).
Відповідно до рішення сесії сільської ради від 23.12.2021 № 1337 «Про затвердження Програми соціального захисту населення Новопільської сільської ради на 2022-2025 роки заплановано видатки по загальному фонду у сумі 18 100 грн – надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям позбавленим батьківського піклування після досягнення 18-річного віку (розмір допомоги визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2005 № 823 «Про затвердження Порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку» у сумі 1810,00 грн). Касові видатки в І кварталі не проводились.
На забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників на 2023 рік передбачені видатки в сумі 1 041 660 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали – 134 596 грн , або 13 % від уточненого плану на 2023 рік (заробітна плата з нарахуваннями на оплату праці).
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами передбачено видатки в сумі 20 341 грн ( на заробітну плату з нарахуваннями). Касові видатки в І кварталі 2023 року не проводились.
Культура і мистецтво
На 2023 рік (зі змінами) затверджено видатки на утримання установ культури Новопільської сільської територіальної громади по загальному фонду в обсязі – 6 074 948 грн.
Касові видатки за І квартал 2023 року по галузі «Культура і мистецтво» склали по загальному фонду 1 044 425 грн. або 17,2 % від уточненого плану на 2023 рік.
На «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» касові видатки по загальному фонду в І кварталі 2023 року склали 1 028 425 грн при запланованих на рік 5 974 948 грн (виконання 17%), з них: на заробітну плату з нарахуваннями - 754 744 грн, на енергоносії – 273 680 грн.
На «Інші заходи в галузі культури і мистецтва», відповідно до «Програма розвитку культури, мистецтва і дозвілля в Новопільській сільській раді на 2023 рік» від 15.12.2022 №1785 в Новопільській сільській раді на 2023 рік по загальному фонду бюджету передбачені видатки у сумі 100 000 грн, касові видатки склали 16 000 грн (придбання квітів до Дня 8 березня).
Фізична культура і спорт
По галузі «Фізична культура і спорт» уточнений план на 2023 рік склав 902 568 грн. Видатки заплановані на утримання та навчально-тренувальну роботу комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
Касові видатки за І квартал 2023 року склали 89 764 грн (заробітна плата з нарахуваннями тренерам комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл).
Охорона здоров’я
В Новопільській сільській територіальній громаді функціонує комунальне підприємство «Криворізька центральна районна лікарня» Новопільської сільської ради» та комунальне некомерційне підприємство «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новопільської сільської ради» з 4 амбулаторіями, 8 пунктами здоров`я, які надають медичну допомогу населенню Криворізького району.
Загальна штатна чисельність установ станом на 01.04.2023 складає 405,5 штатних одиниць, у т.ч.: лікарня – 325,00 шт.од., центр первинної медико-санітарної допомоги – 80,5 шт.од.
Рішенням Новопільської сільської ради №1776 від 15.12.2022 р. прийнято Програму фінансової підтримки закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Новопільської сільської ради на 2023 рік. Загальний обсяг фінансування програми станом на 01.04.2023 складає 10 240,1 тис. грн. Видатки заплановані по загальному фонду.
На фінансову підтримку КП «Криворізька центральна районна лікарня» Новопільської сільської ради направлено 453,2 тис.грн, або 19,2% від уточненого плану за звітний період 2023 року:
- за рахунок коштів Новопільської громади – 156,9 тис.грн;
- за рахунок субвенції Лозуватської сільської ТГ – 123,4 тис.грн;
- за рахунок субвенції Глеюватської сільської ТГ – 172,9 тис.грн.
Касові видатки були проведені на:
- придбання медикаментів – 22,8 тис.грн;
- оплата харчування – 15,0 тис.грн;
- оплата послуг з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, заправка картриджів – 10,9 тис.грн;
- оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг – 390,1 тис.грн;
- забезпечення пільгового зубопротезування – 14,4 тис.грн.
На фінансову підтримку КНП «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новопільської сільської ради направлено 1 023,8 тис.грн, або 45,1% від уточненого плану за звітний період 2023 року.
Касові видатки були проведені на:
- придбання медикаментів – 47,7 тис.грн;
- оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг – 476,3 тис.грн;
- безоплатний та пільговий відпуск лікарських засобів – 87,3 тис.грн;
- виплату заробітної плата з нарахуваннями – 406,2 тис.грн;
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2023 складає 168 грн за оренду контейнера. Видатки були профінансовані в повному обсязі та не проведені УДКСУ.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Уточнений план видатків на утримання КЗ «Центру надання соціальних послуг» Новопільської сільської ради по загальному фонду станом на 01.04.2023 року складають 8 002,1 тис. гривень. Штатна чисельність центру складає 45,5 шт.од.
Касові видатки по загальному фонду склали 1 568,6 тис.грн, або 76% від уточненого плану за звітний період 2023 року, а саме:
видатки на оплату праці з нарахуваннями - 1 407,3 тис.грн;
на придбання продуктів харчування – 56,1 тис.грн;
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 97,9 тис грн;
на оплату інших послуг – 7,3 тис.грн (лабораторні дослідження – 4,5 тис.грн, дератизація та дезінфекція – 1,8 тис.грн, заправка картриджа – 0,7 тис.грн, оренда контейнера – 0,3 тис.грн).
Видатки були профінансовані за рахунок коштів Новопільської громади у обсязі 1404,6 тис.грн, за рахунок Лозуватської субвенції – 93,7 тис.грн, за рахунок Глеюватської субвенції – 70,3 тис.грн.
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2023 р. складає 84 грн за оренду контейнера. Видатки були профінансовані в повному обсязі та не проведені УДКСУ.
Касові видатки по спеціальному фонду за звітний період 2023 року на утримання КЗ «Центру надання соціальних послуг» Новопільської сільської ради склали 0,3 тис.грн. Надходження надійшли від плати за додаткові послуги соціальних робітників громадянам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю.
Рішенням сільської ради від 23.12.2021 р. № 1337-XVІ/VІІІ «Про затвердження Програми соціального захисту населення Новопільської сільської ради на 2022-2025 роки» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки на 2023 рік у сумі 3 043,6 тис.грн. Фінансування заходів Програми за січень-березень 2023 року проводилися за наступними напрямками:
1. На інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення касові видатки за І квартал 2023 року склали 337,2 тис.грн, що складає 51,5% від уточненого плану за звітний період. Видатки спрямовано на:
- надання разової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, в тому числі на лікування громадян - 433,0 тис.грн (допомогу отримало 181 чоловік в розмірі від 1,0 до 3,0 тис.грн);
- надання разової матеріальної допомоги до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав (Афганістан та інші держави) – 96,0 тис.грн (допомогу отримало 48 чоловік в розмірі 2,0 тис.грн);
- надання разової матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції/операції об’єднаних сил, членам сімей загиблих/померлих учасників АТО/ООС – 2,0 тис.грн (допомогу отримав 1 чоловік в розмірі 2,0 тис.грн);
- на оплату ритуальних послуг з урахуванням предметів ритуальної належності для поховання загиблих/померлих військовослужбовців – мешканців громади, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечували проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування Російської збройної агресії проти України,перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів - 35,7 тис.грн (оплату ритуальних послуг з урахуванням предметів ритуальної належності для поховання 2 загиблих/померлих військовослужбовців в розмірі 17,9 тис.грн).
2. На здійснення заходів та реалізація проектів на виконання Державної цільової соціальної програми `Молодь України` касові видатки за І квартал 2023 року склали 20,5 тис.грн, що складає 34,2 відсотки від уточненого плану за звітний період. Видатки спрямовано на надання разової грошової винагороди за особливі досягнення у сфері освіти, культури, фізичної культури, спорту та активної участі у життєдіяльності громади (відзначення здобутих особливих досягнень молоді) (допомогу отримало 8 чоловік, середній розмір допомоги складає 2,5 тис.грн).
3. На компенсаційні витрати фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги касові видатки станом за І квартал 2023 року склали 23,3 тис.грн, що складає 64,9 відсотків від уточненого плану за звітний період (компенсацію отримує 4 особи, середній розмір допомоги за І квартал– 16,2 тис.грн).
4. На компенсаційні виплати за пільговий проїзд на залізничному транспорті видатки за І квартал 2023 року склали 0,9 тис.грн, що складає 59,8 відсотків виконання плану за звітний період (контингент складає 18 чоловік, розмір допомоги на 1 особу- 0,05 тис.грн)
5. Видатки на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за І квартал 2023 року склали 0,4 тис.грн, що складає 100 відсотків виконання плану (за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету).
Галузь «Житлово-комунального господарства»
«Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства»
Рішенням сільської ради від 15.12.2022 № 1781-XXII/VIII «Про затвердження програми розвитку водопровідно-каналізаційного господарства Новопільської сільської ради на 2023 рік» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки на проведення заходів по забезпеченню діяльності водопровідно-каналізаційного господарства у сумі 670,1 тис.грн, касові видатки за І квартал 2023 року не проведено.
«Організація благоустрою населених пунктів»
Рішенням сільської ради від 25.12.2022 № 1780-XXII/VIII «Про затвердження програми благоустрою населених пунктів Новопільської сільської ради на 2023 рік» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки на проведення заходів по благоустрою територій населених пунктів у сумі 1 390,0 тис.грн, касові видатки за І квартал 2023 року склали 155,8 тис.грн, що становить 32,5 відсотки до уточненого плану за звітний період.
Кошти використано на заходи по благоустрою, а саме:
• на оплату вуличного освітлення 540,9 тис.грн.
«Фінансова підтримка житлово-комунальних підприємств»
Рішенням сільської ради від 10.01.2023 № 1858-XXIIІ/VIII «Про затвердження програми надання фінансової підтримки та внесків до статутних капіталів комунальних підприємств Новопільської сільської ради на 2023 рік» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки на надання фінансової підтримки комунальних підприємств та поповнення статутного капіталу у сумі 252,6 тис.грн (по загальному фонду - 99,9 тис.грн; по спеціальному фонду – 152,7 тис.грн).
Кошти передбачено на заходи:
- на придбання комплексу обладнання та основних складових твердопаливної котельні Веселівського житлово-комунального підприємства в сумі 152,7 тис.грн;
- на надання фінансової підтримки на виплату заробітної плати з нарахуваннями комунальному підприємству «Комунальник плюс» в сумі 99,9 тис.грн.
Видатки за І квартал 2023 року не проводилися.
Галузь «Економічна діяльність»
«Здійснення заходів із землеустрою»
Рішенням сільської ради від 18.11.2022 №1771-XXI/VIII «Про затвердження Програми розвитку земельних відносин, раціонального використання та охорони земель на території Новопільської сільської ради на 2022-2025 роки» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки по спеціальному фонду в сумі 4 128,4 тис.грн за рахунок залишку коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва по спеціальному фонду, який склався на початок бюджетного періоду на оплату послуг з розробки технічної документації нормативно-грошової оцінки земель Новопільської сільської ради ( в межах та за межами населених пунктів) в юридично визначених межах, послуг з розробки технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення на території Радушненського старостинського округу Новопільської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області.
За І квартал 2023 року касові видатки по даній Програмі не проведено.
Інша діяльність
«Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»
Рішенням сільської ради від 19.07.2021 р. № 325 «Про затвердження Програми створення, накопичення та використання місцевих матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території Новопільської сільської ради на 2021-2024 роки» (з урахуванням внесених змін) передбачено видатки на фінансування заходів Програми по загальному фонду в сумі 235,8 тис.грн.
Касові видатки на фінансування заходів даної Програми по загальному фонду за І квартал 2023 року склали 40,8 тис.грн (перераховано субвенцію обласному бюджету на забезпечення поповнення регіонального матеріального резерву для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій).
По заходам із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха на території Новопільської сільської ради видатки на створення резерву пально-мастильних матеріалів у сумі 195,0 тис.грн не проведено.
«Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів»
Рішенням сільської ради від 15.12.2022 № 1782-XXII/VIII «Про затвердження Місцевої екологічної програми по Новопільській сільській раді на 2023 рік» (з урахуванням внесених змін) за рахунок надходжень коштів екологічного податку у 2023 році та залишку коштів екологічного податку на початок бюджетного періоду передбачено обсяг фінансування видатків у сумі 5 769,5 тис.грн.
Кошти передбачено на заходи:
на придбання спецтехніки (екскаватор) - 4 775,0 тис.грн;
на придбання металевих сміттєвих баків для збору побутових відходів- 994,5 тис.грн.
Касові видатки на фінансування заходів даної Програми за І квартал 2023 року не проводилися.
Резервний фонд
Відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу України для фінансування заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціально-політичного характеру та заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також інших заходів, що не мають постійного характеру і не можуть бути передбачені під час складання проекту сільського бюджету, заплановані кошти резервного фонду на 2023 рік з урахуванням внесених змін станом на 01.04.2023 у сумі 371,2 тис.грн.
Рішенням виконавчого комітету від 23 лютого 2023 року № 47, враховуючи протокол № 1 від 23.01.2023 року позачергового засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Новопільської сільської ради, з резервного фонду бюджету територіальної громади з метою забезпечення населених пунктів Новопілля, Новомайське, Коломійцеве, Златопіль, Степове питною водою та ліквідації аварійності на водопровідних мережах, виділено головному розпоряднику коштів - Новопільській сільській раді по КПКВКМБ 0118745 «Заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в системах забезпечення населення питною водою за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» у сумі 95,0 тис.грн на придбання насоса Speroni CS 50-250 А 22,5.
За І квартал 2023 року касові видатки склали 94,6 тис.грн.
Згідно з ч.2 ст.72 Бюджетного кодексу України, бюджет Новопільської сільської ради по спеціальному фонду (з урахуванням внесених змін) станом на 01.04.2023 р. затверджений з дефіцитом у сумі 6 140,6 тис.грн (відповідно до рішення сесії сільської ради від 27.02.2023 року №1875), джерелом покриття якого визначено:
- надходження із загального фонду до бюджету розвитку у сумі 1017,7 тис.грн, у т.ч. 770,0 тис.грн – виготовлення ПКД та встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням КЗ «Новопільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок «Снігуронька» загального розвитку); 95,0 тис.грн - придбання насоса Speroni CS 50-250 А 22,5; 152,7 тис.грн - на придбання комплексу обладнання та основних складових твердопаливної котельні Веселівського житлово-комунального підприємства.
- уточнення вільного залишку бюджетних коштів спеціального фонду у сумі 5 122,9 тис.грн, у т.ч. за рахунок екологічного фонду – на придбання металевих баків для збору твердих побутових відходів у сумі 994,5 тис.грн; за рахунок надходження втрат від відшкодування сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва у сумі 4128,4 грн на здійснення заходів Програми розвитку земельних відносин, раціонального використання та охорони земель на території Новопільської сільської ради на 2022-2025 роки.
Профіцит загального фонду сільського бюджету складає 500,0 тис.грн за рахунок передачі коштів зі спеціального фонду (залишок екологічного податку) до загального фонду на виконання заходів Програми забезпечення національної безпеки в Новопільській сільській територіальній громаді на 2023 рік.
Додатки 1,2.
Начальник фінансового управління Лілія КУЧМА
Виконавці:
Лілія КУЧМА
Віра ЛАЗАРЕНКО
Світлана САМОТЮК
Вікторія СОКОЛЬЦОВА