Прогноз бюджету на 2022-2024
опубліковано 12 листопада 2021 року о 09:20

Прогноз бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки


І. Загальна частина

Прогноз бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022- 2024 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, ґрунтується на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року, Стратегії економічної безпеки України на період до 2025 року та складено відповідно до прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку країни та сільської ради, регіональних та державних цільових програм.

Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у середньостроковій перспективі. Спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку громади.

Мета Прогнозу – запровадження середньострокового бюджетного прогнозування для встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету.

Основними цілями бюджетної політики Новопільської сільської територіальної громади в 2022-2024 роках є:

- забезпечення надходжень до бюджету Новопільської сільської територіальної громади з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками;

- підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами шляхом використання елементів програмно-цільового методу планування і виконання місцевого бюджету;

- забезпечення у повному обсязі проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, інших соціальних виплат, а також розрахунків за енергоносії та комунальні послуги;

- здійснення видатків бюджету відповідно до соціальних стандартів;

- забезпечення необхідних фінансових пропорцій згідно з планом економічного і соціального розвитку громади;

- визначення резервів росту доходів бюджету сільської територіальної громади;

- стимулювання інвестиційно-інноваційної складової бюджету розвитку  сільської територіальної громади.

Основними завданнями Прогнозу є:

- підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами;

- забезпечення виконання доходної частини бюджету Новопільської сільської територіальної громади відповідно до показників, затверджених сільською радою;

- вжиття заходів до залучення додаткових надходжень до бюджету Новопільської сільської територіальної громади, зокрема, шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;

- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими цільовими (комплексними) програмами;

- запровадження дієвих заходів з енергозбереження.

Прогноз бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки зорієнтований на формування сприятливого економічного середовища, забезпечення збалансованості та стабільного функціонування бюджетної системи громади, стимулювання інноваційно-інвестиційної складової економіки громади, встановлення взаємозв’язку між соціально-економічними цілями розвитку регіону і можливостями бюджету, забезпечення виконання гарантованих державою соціальних зобов’язань.

Невиконання прогнозних показників бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки може відбутись у разі змін в економічному середовищі, які будуть залежати від наслідків поширення коронавірусної інфекції COVID – 19, невідповідності основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку сільської ради показникам, врахованим під час формування прогнозу.

ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку

Цей Прогноз визначає основні напрями дій на середньостроковий період, які сприятимуть досягненню довгострокових стратегічних цілей. Метою середньострокового бюджетного прогнозування є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку територіальної громади та можливостями сільського бюджету у середньостроковій перспективі. Головною метою для територіальної громади на середньостроковий період є забезпечення відновлення та економічного зростання платежеспроможності Новопільської сільської територіальної громади та підвищення її конкурентоспроможності.

ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ

економічного і соціального розвитку Новопільської сільської територіальної громади у 2022-2024 роках


№ з/п

Назва показника

Одиниця виміру

2022 рік

2023 рік

2024 рік

1

Чисельність наявного населення

тис.осіб

16,6

16,7

16,8

2

Загальний приріст населення

осіб

100

100

100

3

Індекс промислового виробництва, у порівняних цінах. Обсяг реалізованої промислової продукції у відпускних цінах підприємств

%

106,2

105,3

105,0

4

Кількість представників малого (враховуючи ФОП) та середнього підприємнтцтва, зареєстрованих як платники податків, од.

одиниць

208

218

228


Для досягнення цієї мети політика місцевої влади, як і державна, спрямовуватиметься на проведення комплексних реформ у всіх сферах життєдіяльності із одночасним забезпеченням на належному рівні соціальної підтримки населення. У бюджетній сфері основним завданням залишатиметься забезпечення макроекономічної стабільності, збалансованості та стійкості бюджетної системи. Податково-бюджетна політика на середньостроковий період здійснюватиметься на основі положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями, які передбачатимуть поступове зниження податкового навантаження на суб’єктів господарювання, децентралізацію бюджетних ресурсів, підвищення ефективності використання бюджетних коштів, відповідальності всіх учасників бюджетного процесу тощо.

Діяльність Новопільської сільської територіальної громади спрямована на вирішення основних завдань – залучення та активізація стимулів до зростання рівня оплати праці та збільшення реальних доходів громадян, зняття гостроти проблеми зайнятості та якісного розвитку соціальної інфраструктури. Успішне виконання показників дозволить продовжити зростання економіки темпами, які забезпечили макроекономічну стабільність у громаді, досягти більш високої продуктивності праці.

Новопільська сільська територіальна громада у своїй діяльності передбачає здійснення комплексу заходів, спрямованих на активізацію економічної діяльності населення, розширення сфери застосування праці, «детінізації» зайнятості, зменшення диспропорції між попитом та пропозицією робочої сили, створення умов для самостійної зайнятості та соціальної підтримки незайнятих, зареєстрованих у державній службі зайнятості, у тому числі сприяння працевлаштуванню незайнятих громадян на вільні та новостворені робочі місця.

ІІІ. Загальні показники бюджету

Прогноз включає показники бюджету Новопільської сільської територіальної громади за основними видами доходів, видатків, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів, враховує положення та показники, визначені Прогнозом, схваленим у попередньому бюджетному періоді.

При розрахунку показників бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки враховано:

- Прогнозні показники економічного і соціального розвитку громади, підвищення розміру мінімальної заробітної плати, динаміку надходжень за 2019 - 2020 роки та очікуване виконання за 2021 рік;

- Норми податкового та бюджетного законодавства та застосування чинних ставок оподаткування;

- Макропоказники, визначені з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 р. № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022- 2024 роки», яка передбачає:

  • зростання валового внутрішнього продукту у 2022 році – 3,8 відсотка, у 2023 році – 4,7 відсотка, у 2024 році -5,0 відсотків;
  • номінальний валовий внутрішній продукт у 2022 році – 5 368,8 млрд. грн, у 2023 році – 5 993,9 млрд. грн, у 2024 році – 6 651,0 млрд. грн;
  • індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме 106,2 відсотків у 2022 році, 105,3 відсотків у 2023 році, 105,0 відсотків у 2024 році;
  • індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 107,8 відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків; у 2024 році 105,7 відсотків.
  • розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року –6500 грн., з 1 жовтня 2022 року - 6700 грн (темп приросту– 3,1 відсотків), з 1 січня 2023 року – 7176 грн. (темп приросту – 7,1 відсотків), з 1 січня 2024 року – 7665 грн (темп приросту 6,8 відсотків).

Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2893 грн., з 01 жовтня 2022 року -2982 (темп приросту– 3,1 відсотка), з 1 січня 2023 року – 3193 грн. (темп приросту – 7,1 відсотка), з 1 січня 2024 року -3 411 грн (темп приросту- 6,8 відсотка).

Загальні показники бюджету наведено в додатку 1.

Видатки бюджету обраховано в наступних обсягах: 2022 рік – 161 490,3 тис.грн.(в т.ч: загального фонду 155 904,3 тис. грн., спеціального фонду 5 586,0 тис. грн.). Темп росту видатків складає: 2022 р. до 202 р.1 – 1,3 відсотка, 2023 р. до 2022 р. – 4,0 відсотка, 2024 р. до 2023 р. – 5,8 відсотків.

Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської територіальної громади на 2022 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно-правовій базі.

ІV. Показники доходів бюджету

Законодавчою основою формування дохідної частини бюджету Новопільської сільської територіальної громади є норми Бюджетного та Податкового кодексів України.

Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022 рік прогнозується в сумі 155 904,3 тис.грн., із них:

  • Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 91 911,3 тис.грн;
  • Трансферти з державного бюджету – 57 416,7 тис. рн;
  • Інші субвенції з місцевого бюджету – 6 576,4 тис.грн.

Обсяг дохідної частини спеціального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022 рік прогнозується в сумі 5 586,0 тис.грн., із них:

  • екологічний податок – 4636,0 тис.грн;
  • власні надходження бюджетних установ – 950,0 тис.грн.

Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2023 рік прогнозується в сумі 162 397,1 тис.грн., із них:

  • Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 96 553,4 тис.грн;
  • Трансферти з державного бюджету – 63 230,6 тис.грн;
  • Інші субвенції з місцевого бюджету – 2613,1 тис.грн.

Обсяг дохідної частини спеціального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2023 рік прогнозується в сумі 5 586,0 тис.грн., із них:

  • екологічний податок – 4636,0 тис.грн;
  • власні надходження бюджетних установ – 950,0 тис.грн.

Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної  громади на 2024 рік прогнозується в сумі 172 128,8 тис.грн., із них:

  • Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 101429,1 тис.грн;
  • Трансферти з державного бюджету – 68 085,8 тис.грн;
  • Інші субвенції з місцевого бюджету – 2 613,9 тис.грн.

Обсяг дохідної частини спеціального фонду бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2024 рік прогнозується в сумі 5 586,0 тис.грн., із них:

  • екологічний податок – 4636,0 тис.грн;
  • власні надходження бюджетних установ – 950,0 тис.грн.

При прогнозуванні обсягу доходів бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки враховано:

- макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 №586 та визначені Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548;

- застосування чинних ставок загальнодержавних податків;

- застосування індексу споживчих цін, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, із значенням 100 відсотків;

- підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;

- застосування ставок місцевих податків, встановлених рішенням Х сесії сільської ради VІІІ скликання від 01.07.2021 року № 305 «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Новопільської сільської ради»;

- фактичне виконання дохідної частини бюджету сільської територіальної громади за результатами 2019-2020 років та 6 місяців 2021 року.

Відповідно до статей 98-100 Бюджетного кодексу України система бюджетного вирівнювання передбачає горизонтальне вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб у розрахунку на одного жителя, шляхом передачі трансфертів. Обсяг базової дотації згідно з розрахунками Міністерства фінансів України  передбачається на 2022 рік в сумі 4 075,9 тис.н., на 2023 рік – 4 809,4 тис.грн., на 2024 рік – 5 677,9 тис. грн.

         З урахуванням прогнозу основних макроекономічних показників економічного та соціального розвитку країни, динаміки бази оподаткування, ефективності податкового адміністрування, загальні показники доходів бюджету  Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки зростають.

Загальні показники доходів бюджету Новопільської сільської територіальної  громади у 2022-2024 роках

(тис.грн.)

Найменування показника

2022 рік

2023 рік

2024 рік

прогноз

відхилення до 

попереднього

року

прогноз

відхилення до 

попереднього

року

прогноз

відхилення до 

попереднього

року

+/-

%

+/-

%

+/-

%

Бюджет 

Новопільської сільської територіальної громади (без урахування міжбю-джетних трансфертів),

в т.ч.

97497,3

5002,2

105,4

102139,4

4642,1

104,8

107015,1

4875,7

104,8

Загальний фонд

91911,3

5969,2

106,9

96553,4

4642,1

105,0

101429,1

4875,7

105,0

Спеціальний фонд

5586,0

- 967,0

85,2

5586,0

0

100

5586,0

0

100


V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій

Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, показники гарантованого сільською територіальною громадою боргу та  надання місцевих гарантій по Новопільській сільській територіальній громаді на 2022-2024 роки відсутні.

VІ . Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету

Під час формування видаткової частини бюджету Новопільської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету територіальної громади, спрямовування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.

Основним завданням бюджетної політики на місцевому рівні на 2022-2024 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів.

Фінансування видатків бюджету Новопільської сільської територіальної громади, місцевих цільових програм на період до 2024 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

В першу чергу, при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами та некомерційними підприємствами охорони здоров’я.

Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, надання соціальних гарантій для малозахищених категорій громадян, оплата послуг та підтримка в належному стані вуличного освітлення в населених пунктах, виконання, в межах фінансових можливостей, місцевих цільових (комплексних) програм.

Державне управління

Надані законодавством повноваження у сфері державного управління у громаді реалізовуються через Новопільську сільську раду, представлену виконавчим органом, управліннями, відділами із загальною чисельністю            81,0 штатних одиниць станом на 01.07.2021 року.

Метою діяльності є організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування, керівництво та управління виконавчим органом у відповідних сферах для ефективного представлення інтересів територіальної громади та здійснення від її імені та в її інтересах функцій і повноважень місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України.

Пріоритетним напрямком у сфері державного управління є надання виконавчим органом Новопільської сільської ради високоякісних і доступних адміністративних, соціальних та інших послуг населенню, налагодження ефективного діалогу та партнерських відносин з організаціями громадянського суспільства, забезпечення участі громадськості у реалізації регіональної політики та розв’язанні питань місцевого значення.

У 2022-2024 роках передбачається здійснити такі заходи:

- забезпечення принципу прозорості у діяльності виконавчих органів сільської ради;

- впровадження інформаційних технологій та електронного  документообігу;

- оптимізація та організація ефективної діяльності надання адміністративних послуг та соціальної політики;

- забезпечення створення та підтримки сприятливого життєвого середовища, необхідного для всебічного розвитку людини, її самореалізації, захисту її прав;

- надання населенню утвореними установами та організаціями високоякісних і доступних адміністративних, соціальних та інших послуг;

- створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення власних і делегованих повноважень.

Освіта

Цілі державної політики у сфері освіти реалізуються головним розпорядником бюджетних коштів - Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради та у середньостроковій перспективі будуть направлені на:

- повноцінний розвиток кожної дитини, її успішну інтеграцію в українське суспільство та європейську інтеграцію;

- забезпечення діяльності мережі дошкільних навчальних закладів різних типів, створення умов для їх функціонування, зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, урізноманітнення моделей організації дошкільної освіти, охоплення дітей обов’язковою дошкільною освітою;

- здійснення заходів для забезпечення якісної, сучасної, конкурентоспроможної та доступної освіти шляхом реалізації таких заходів:

- забезпечення в рамках продовження реформи загальної середньої освіти «Нова українська школа» якісної та доступної освіти шляхом стимулювання вчителів до професійного розвитку, розбудови нового освітнього середовища;

- забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;

- забезпечення доступності мистецької і позашкільної освіти та інтегрування її в європейський простір;

- запровадження національної системи оцінювання якості освіти.

Основні результати, яких планується досягти:

  • створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;
  • забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
  • сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів - до професійного розвитку;
  • надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами максимально наближено до місця проживання та з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей.

Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу освітніх закладів, яка включає 8 закладів дошкільної освіти, 5 установ загальної середньої освіти, 1 установу позашкільної освіти.

Охорона здоров’я

Цілі державної політики у сфері охорони здоров’я направлені на перехід від утримання мережі комунальних закладів охорони здоров’я (ліжок, персоналу) до оплати реальних результатів діяльності цих закладів – фактично наданих пацієнтам медичних послуг та на місцевому рівні здійснюються головним розпорядником бюджетних коштів – Новопільською сільською радою.

Граничний обсяг видатків головним розпорядником бюджетних коштів направлено на реалізацію наступних бюджетних програм:

  • КПКВ 2010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» – реалізує 1 лікарня - КП «Криворізька центральна районна лікарня» Новопільської сільської ради»;
  • КПКВ 2110 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» – реалізує 1 центр первинної медико-санітарної допомоги та амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новопільської сільської ради».

Основні результати, яких планується досягти:

  • підвищення рівня медичного обслуговування населення, розширення можливостей щодо його доступності та якості;
  • запровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;
  • подальший розвиток системи медичного обслуговування населення та реформування системи охорони здоров’я;
  • зниження рівнів загальної захворюваності населення;
  • ефективне використання обмежених фінансових ресурсів.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2022-2024 роки є посилення адресної соціальної підтримки для підвищення ефективності використання бюджетних коштів та їх спрямування соціально вразливим верствам населення.

Прогнозні граничні показники бюджету Новопільської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2022-2024 роки передбачаються головному розпоряднику коштів - Відділу соціального захисту населення Новопільської сільської ради.

За рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати КЗ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Новопільської сільської ради.

Крім того, на 2022 – 2024 роки плануються видатки на реалізацію місцевих програм соціального захисту та соціальної підтримки окремих категорій населення.

Завданнями на 2022-2024 роки є:

  • забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто її потребує;
  • прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
  • надання соціальної підтримки з урахуванням уніфікованих критеріїв обрахунку сукупного доходу сім’ї та її фінансово-майнового стану.

Основні результати, яких планується досягти:

- адаптація системи надання соціальних послуг до нових вимог законодавства, спрощення порядку надання соціальних послуг,

- впровадження нових, сучасних комп’ютерних та Інтернет технологій;

- охоплення соціальним захистом максимальної кількості сімей та малозабезпечених громадян, які потребують підтримки місцевої влади;

- покращення соціального діалогу між громадськими організаціями та владою;

- поліпшення надання соціальних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;

- підвищення рівня соціального захисту дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування;

- всебічне зміцнення правових, моральних та матеріальних засад сімейного життя, підвищення рівня економічної активності та самостійності сімей, оптимізація їх соціального захисту, передусім тих, хто має дітей;

- оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Культура і мистецтво

Цілями державної політики у сфері культури, втіленням яких на місцевому рівні займається головний розпорядник бюджетних коштів – Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради, є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.

Прогнозні граничні показники бюджету територіальної громади головним розпорядником бюджетних коштів розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:

- забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів, реалізацію якої здійснюватиме КЗ «Арт-Палітра»;

- проведення культурно-мистецьких заходів державного та місцевого значення.

Протягом 2022-2024 років планується досягти наступних результатів:

  • запровадження системи державних стандартів щодо надання культурних послуг населенню;
  • популяризація народної творчості та проведення культурно-мистецьких заходів.

Фізична культура і спорт

Цілями державної політики у сфері фізичної культури та спорту, які реалізує головний розпорядник бюджетних коштів – Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради, є створення умов для розвитку індивідуальних здібностей спортсменів та досягнення високих спортивних результатів.

Протягом 2022-2024 років планується досягти наступних результатів:

  • удосконалення механізму утримання мережі сучасних спортивних споруд;
  • створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять масовим спортом та активного відпочинку;
  • забезпечення функціонування дитячо-юнацької спортивної школи;
  • підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, набуття навичок здорового способу життя, зміцнення здоров’я нації та попередження захворювань;
  • забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, організація фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності осіб з інвалідністю, підтримка спорту вищих досягнень.

Житлово-комунальне господарство

Пріоритетними напрямками розвитку житлово-комунального господарства є задоволення потреб мешканців в усіх видах житлово- комунальних послуг, створення комфортних умов для проживання та надання їм якісних житлово-комунальних послуг, належне утримання об’єктів комунальної власності, ремонт об’єктів водопостачання, систем теплопостачання, утримання в належному стані доріг місцевого значення, збереження та утримання на належному рівні зелених зон території населених пунктів, кладовищ, пам’ятників, обелісків, зон відпочинку, забезпечення функціонування системи вуличного освітлення в населених пунктах та ін.

Граничні показники видатків Новопільської сільської територіальної громади наведено в додатку 6 до цього Прогнозу.

Граничні показники видатків бюджету Новопільської сільської територіальної громади за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету наведено в додатку 7 до цього Прогнозу.

VІІ. Бюджет розвитку

Показники по бюджету розвитку на 2022-2024 рік не плануються, в зв’язку з відсутністю даних та обмеженістю фінансової можливості сільського бюджету.

VІІІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами

Міжбюджетні трансферти з державного бюджету та місцевих бюджетів до бюджету Новопільської сільської територіальної громади складають:

  • на 2022 рік: освітня субвенція – 53340,8 тис.грн; базова дотація - 4075,9 тис.грн; кошти іншої субвенції Лозуватської сільської ради – 4700,0 тис.грн; кошти іншої субвенції Глеюватської сільської ради – 1869,0 тис.грн;
  • на 2023 рік: освітня субвенція – 58421,2 тис.грн; базова дотація – 4809,4 тис.грн; кошти іншої субвенції Лозуватської сільської ради – 2605,0 тис.грн;
  • на 2024 рік: освітня субвенція – 62407,9 тис.грн; базова дотація – 5677,9 тис.грн; кошти іншої субвенції Лозуватської сільської ради – 605,0 тис.грн.

Міжбюджетні трансферти мають цільове спрямування і використовуються відповідно до порядків їх використання. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання обсягів освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 109,4%, на 2023 рік до проекту 2022 року – 109,5 %, на 2024 рік до проекту 2023 року – 106,8 %.

З бюджету Новопільської сільської територіальної громади передбачається виділення коштів іншої субвенції на співфінансування видатків забезпечення належного функціонування закладів КЗСМО «Музична школа» Лозуватської сільської ради (2022 рік – 2054,0 тис.грн, 2023 рік – 2054,0 тис.грн, 2024 рік – 2054,0 тис.грн) та КУ «Трудовий архів Лозуватської сільської ради» (2022 рік – 26,0 тис.грн, 2023 рік – 26,0 тис.грн, 2024 рік – 26,0 тис.грн).

ІХ. Інші положення та показники Прогнозу бюджету

Прогноз бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки подається відповідно до вимог ст. 751 Бюджетного кодексу України.

Показники обсягів бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.

В Прогнозі бюджету Новопільської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:

  • додаток 1 «Загальні показники бюджету»;
  • додаток 2 «Показники доходів бюджету»;
  • додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;
  • додаток 4 «Показники місцевого боргу» не подається до Прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
  • додаток 5 «Показники гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій» не подається до Прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
  • додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;
  • додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
  • додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
  • додаток 9 «Показники бюджету розвитку» не подається до Прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
  • додаток 10 «Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів» показники відсутні;
  • додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;
  • додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».


Начальник фінансового управління                                                 Лілія КУЧМА


Додатки 1-12 .docx

Рішення прогноз на 2022-2024 роки.docx

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux