Бюджет 2021
опубліковано 11 листопада 2021 року о 13:21

Пояснювальна записка до рішення про сільський бюджет на 2021 рік Новопільської сільської ради

Доходи загального фонду

Новопільська територіальна громада утворилася згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, до складу якої входять 6 сільських та 1 селищна ради, а саме: Радушненська селищна рада, Веселівська, Златоустівська, Красівська, Надеждівська, Новопільська, Широківська сільські ради, з адміністративним центром в с.Новопілля. Громада налічує 38 населених пунктів, в яких наявне населення станом на 01.01.2020 складає 16850 тис.осіб, загальна площа тери торіальної громади - 435,1 кв.м.

Показники дохідної частини Новопільської сільської ради на 2021 рік розроблені на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів та інших законодавчих актів, на підставі опрацювання основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку  на 2021 рік та рівня їх виконання у 2020 році, даних про фактично отримані доходи у попередні бюджетні періоди, листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 № 05110-14-6/25074 «Про особливості складання проєктів місцевих бюджетів на 2021 рік» та листа від 27.11.2020 № 05110-14-6/36465 «Про схвалення Кабінетом Міністрів України проєкту Державного бюджету на 2021 рік, підготовленого до другого читання» та інших нормативно - правових актів України, що регулюють процес повноваження суб’єктів бюджетних правовідносин на рівні місцевих бюджетів.

Відповідно до статті 13 Бюджетного кодексу України дохідна частина  сільського бюджету  Новопільської територіальної громади  складається із загального та спеціального фондів, а також трансфертів з державного та інших бюджетів.

Загальний обсяг власних доходів бюджету Новопільської територіальної громади на 2021 рік (без урахування міжбюджетних трансфертів) становить 89 053,0 тис.грн, в тому числі по загальному фонду 82 500,0 тис.грн, та 6 553,0  по спеціальному фонду.

Основним бюджетоутворюючим джерелом надходжень загального фонду є податок та збір на доходи фізичних осіб – 49 100,0 тис.грн, питома вага якого в загальному обсязі доходів складає 59,5 %, до фактичних надходжень 2020 року приріст складає  10 %. Це пов»язано із очікуваним збільшенням середньомісячної заробітної плати та відповідним збільшенням фонду оплати праці.

Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2021 рік здійснений з врахуванням збільшення мінімальної заробітної плати  з 01.01.2021 до 6000 грн та з 01.12.2021 до 6500 грн; прожиткового мінімуму доходів громадян для працездатних осіб з 01.01.2021 – 2270,0, з 01.07.2021- 2379,0 грн, з 01.12.2021- 2481,0 грн; розміру посадового окладу 1-го тарифного розряду – з 01.01.2021 – 2670 грн та з 01.12.2021 – 2893 грн відповідно до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік».

Показник надходжень  податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності до бюджету територіальної громади на 2021 рік планується у розмірі 57,0 тис. грн, що на 1,0 тис.грн більше фактичних надходжень 2020 року. Розрахунок проведено відповідно до чинних норм податкового законодавства із урахуванням прогнозу прибутку прибуткових підприємств та термінів сплати податку.

Розрахунок рентної плати за видобування корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення на 2021 рік здійснено з урахуванням динаміки надходжень за попередні роки, а також тенденції видобутку  корисних копалин та діючих ставок. Даний податок сплачувало ЗАТ «Бластко»до місцевого бюджету Надеждівської сілької ради.

Відповідно до внесених змін до Бюджетного кодексу України починаючи з 2019 року за бюджетами місцевого самоврядування закріплено 5% рентної  плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення (крім рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату) за місцем видобутку відповідних корисних копалин. Підприємство ЗАТ «Бластко» спеціалізується по видобутку декоративного та будівельного каменю - на 2021 рік плануються надходження у сумі 15,0  тис.грн, що на 9,7 тис.грн менше фактичних надходжень минулого року в зв»язку із очікуваним зменшенням видобутку корисних копалин.               

Прогнозні надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів визначені по діючому законодавству, що передбачає зарахування надходжень з алкогольних напоїв та тютюнових виробів до сільського бюджету в обсязі 760,4 тис.грн, порівняно із очікуваним показником на 2020 рік збільшуються на 69,9 тис. грн або на 10,1 відсотків. Зміни стосовно підвищення ставок акцизного податку на тютюн безпосередньо вплинуть на зростання обсягу надходжень акцизного податку з роздрібних продаж, який зараховується до бюджетів місцевого самоврядування.

Прогнозні надходження по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пального) обраховано у сумі 2400,0 тис.грн, що майже на рівні фактичних надходжень 2020 року.

Прогнозні надходження по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) обраховано у сумі  8300,0 тис.грн, що становить 98,7 відсотків або на 105,8 тис.грн менше.

Розрахунки здійснено з врахуванням  наявної податкової бази виходячи з прогнозних обсягів реалізації підакцизних товарів за попередні роки.

Надходження податку на майно, зокрема, плати за землю на 2021 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, а також без врахування індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок.

Показник надходжень по платі за землю до бюджету Новопільської територіальної громади на 2021 рік становить 6900,0 тис. грн.

Порівняно із очікуваним показником на 2020 рік, плата за землю збільшується на 361,2_тис. грн або на 105,5 відсотків. При плануванні бюджету враховано зміни в оподаткуванні деяких землекористувачів, які були платниками оренди землі, а перейшли на оподаткування земельного податку або єдиного податку (4 групи), що значно вплинуло на надходження по платі за землю.

Надходження по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, очікуються у сумі 2660,0  тис.грн, що становить 99,6 відсотка  або на 10,6 тис.грн менше фактичних надходжень 2020 року, в зв’язку із зменшенням кількості об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

Надходження транспортного податку обраховані в цілому у сумі 48,0 тис.грн, що майже на рівні минулого року, в зв’язку із відсутністю податкової бази на період затвердження місцевих бюджетів.

Надходження єдиного податку заплановано у сумі 12200,0 тис.грн, що становить 111,7 відсотка або на 1280,4 тис.грн більше фактичних надходжень минулого року за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати.

Решта неподаткових надходжень по кодам 22090000, 210800000, 220100000 заплановано   майже на рівні минулого року.

У 2021 році не плануються надходження по кодам 24060000 «Інші надходження» ( за 2020 рік надійшло – 75,9 тис.грн).


Доходи спеціального фонду

Обсяг дохідної частини спеціального фонду сільського бюджету  на 2021 рік, визначений у сумі 6553,0 тис.грн, що на 1661,8 тис. грн,  що становить 133,9 відсотка більше фактичних показників 2020 року.

Основним платежем надходжень спеціального фонду є екологічний податок, що становить 85,4 відсотка від запланованого показника доходів спеціального фонду на 2021 рік.

Надходження по коду 24170000 «Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту» на 2021 рік не планувалися (за 2020 рік надійшло 4,7 тис.грн).

Надходження по коду 31030000 «Кошти від продажу землі» на 2021 рік не планувалися (за 2020 рік надійшло 107,2 тис.грн).

Надходження по екологічному податку плануються у сумі 5600,0  тис.грн, що становить 124,0 відсотка  або на  1085,8 тис.грн більше фактичних надходжень 2020 року. При плануванні бюджету враховано підвищення ставок екологічного податку за викиди парникового газу.

Надходження по коду 24062100 «Грошові стягнення за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності» не планувалися  ( за 2020 рік надійшло 6,9 тис.грн).

Обсяг власних надходжень бюджетних установ спеціального фонду на 2021 рік заплановано в сумі 953,0 тис. грн, що на 694,7 тис.грн або у 3,7 раза більше фактичних надходжень 2020 року, що пов’язано із збільшенням кількості дітей, які харчувалися за власний рахунок  по установам освіти та очікуваного збільшення орендованої площі, перегляду вартості орендованого майна по установах державного управління та закладам охорони здоров’я.

Видатки

У проекті бюджету Новопільської територіальної громади на 2021 рік передбачено вирішення ряду питань соціального характеру:

- враховано мінімальну заробітну плату з 1 січня 2021 року – 6000 грн та з 1 грудня 2021 року -6500 грн за місяць;

- посадовий оклад працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня – 2670 грн, з 1 грудня 2021 року -2893 гривень;

- прожитковий мінімум на 1 особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2021 року – 2270 грн, з 1 липня 2021 року -2379 грн, з 1 грудня 2021 року – 2481 гривень.

Фонд оплати праці працівників бюджетної сфери Новопільської територіальної громади у 2021 році становитиме 87 659,7 тис.грн, що сплановано відповідно до встановлених чинним законодавством  умов оплати праці  та розміру мінімальної заробітної плати,  з урахуванням проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік».

У проекті бюджету Новопільської територіальної громади на 2021 рік збережено принцип соціальної спрямованості, тому видатки спрямовуються у першу чергу на забезпечення потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв»язку, які споживаються бюджетними установами, з метою не допущення  будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.

Відповідно до Бюджетного кодексу України із внесеними змінами, освітня субвенція з державного бюджету у сумі 48875,1 тис.грн спрямовується виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів.

Розрахунок видатків по галузях державне управління, культури і мистецтва, соціальному захисту та соціального забезпечення, дошкільної освіти, позашкільної освіти, інших закладів освіти, фінансування сільських програм, резервний фонд та інші видатки проводився за рахунок власного фінансового ресурсу та базової дотації, який у 2021 році складає 89 715,5 тис.грн.

З огляду на викладене відмічається, що головним пріоритетом бюджету Новопільської територіальної громади залишається фінансове забезпечення заходів по вирішенню нагальних соціальних проблем і програм, спрямованих на підвищення добробуту населення територіальної громади.

Обсяг видаткової частини бюджету Новопільської територіальної громади (з урахуванням трансфертів з місцевих бюджетів та державного бюджету) на 2021 рік визначено у розмірі 159 478,3 тис.грн, у тому числі видатки загального фонду 152 925,3 тис.грн, видатки спеціального фонду 6553,0 тис.грн.

Складовою частиною видатків загального фонду бюджету Новопільської територіальної громади є:

- державне управління – 14 714,0 тис.грн;

- освіта – 105 782,6 тис.грн;

- культура і мистецтво- 4 405,3 тис.грн;

- охорона здоров'я- 9889,6 тис.грн;

- забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю – 6021,4 тис.грн;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 1224,7тис.грн;

- забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства – 1300,0 тис.грн;

- забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та /або надають житлово-комунальні послуги – 100,0 тисгрн;

- організація благоустрою населених пунктів – 2229,7 тис.грн;

- інші субвенції з місцевого бюджету – 4499,7 тис.грн;

- фінансове управління- 2712,5 тис.грн;

- резервний фонд- 45,8тис.грн.

Складовою частиною видатків спеціального фонду бюджету Новопільської територіальної громади є:

- державне управління – 150,0 тис.грн;

- освіта – 803,0тис.грн;

- природоохоронні заходи – 5600,0 тис.грн.

Розрахунок видатків загального фонду бюджету Новопільської територіальної громади на виконання делегованих державою повноважень на 2021 рік здійснено з урахуванням заходів з посилення фінансово-бюджетної дисципліни, економного і ефективного витрачання бюджетних коштів. Разом з тим, при формуванні проекту бюджету було збережено основні пріоритети бюджетної політики, збережено соціальну направленість бюджету.

Державне управління

На утримання управління у 2021 році передбачено кошти у сумі 14714,0 тис.грн  і визначені згідно з вимогами законодавства.

На оплату праці з нарахуваннями передбачено видатки у сумі 13383,6 тис.грн;

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв видатки передбачено у сумі 889,0 тис.грн.

Інші витрати пов»язані з утриманням виконавчого апарату Новопільської територіальної громади у сумі 441,4 тис.грн.

Видатки спеціального фонду на утримання виконавчого апарату територіальної громади на 2021 рік передбачені кошти у сумі 150,0 тис.грн. За рахунок власних надходжень передбачається отримати 150,0 із них від здачі в оренду майна, які планується направити на поточне утримання установи.

Освіта

У бюджеті на 2021 рік видатки на утримання установ освіти передбачені у сумі 105 782,6 тис.грн, у тому числі освітня субвенція – 48875,1 тис.грн, за рахунок власних доходів -  56907,5 тис.грн.

У 2021 році  за рахунок коштів освітньої субвенції та власних доходів територіальної громади планується утримувати 17 установ освіти, в тому числі:

8 дошкільних навчальних закладів:

- КЗ "Широківський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  "Оленка" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Радушненський комбінований дошкільний навчальний заклад" (ясла-садок) "Ромашка" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Барвінок" загального розвитку с.Новий шлях" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Новопільський дошкільний навчальний заклад"  (ясла-садок) "Снігуронька" загального розвитку" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Надеждівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  "Сонечко" загального розвитку" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Красівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Золота рибка" загального розвитку" Криворізької районної ради Дніпропетровської області, 

- КЗ "Златоустівський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) "Ялинка" загального розвитку" Криворізької районної ради Дніпропетровської області,

- КЗ "Веселівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  "Сонечко" загального розвитку" Криворізької районної ради Дніпропетровської області;

 5 загальноосвітніх шкіл:

- Опорний комунальний навчальний заклад "Надеждівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" - дошкільний навчальний заклад,

- Опорний комунальний навчальний заклад "Красівський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад)",

- Комунальний навчальний заклад "Радушненська загальноосвітня школа I-III ступенів",

- Комунальний навчальний заклад "Широківська загальноосвітня школа I-III ступенів",

- Комунальний навчальний заклад "Новопільський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад)";

4 філії опорно-навчальних виховних закладів:

- Зеленопільська філія ОКНЗ "Надеждівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" - дошкільний навчальний заклад,

- Шевченківська філія ОКНЗ "Надеждівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" - дошкільний навчальний заклад,

- Златоустівська філія ОКНЗ "Красівський навчально - виховний комплекс (загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад)",

- Веселівська філія ОКНЗ "Красівський навчально - виховний коммлекс (загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад)".

Кошти освітньої субвенції спрямовуються  виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. Для фінансування всіх інших видатків загальноосвітніх навчальних закладів та утримання інших закладів та установ освіти передбачено кошти за рахунок власних доходів  територіальної громади у сумі 56907,5 тис.грн. Даний обсяг забезпечує обов’язкові виплати по заробітній платі з нарахуваннями інших працівників шкіл, крім педагогічних, придбання продуктів харчування, видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оплату інших господарських видатків.

Середньорічна чисельність працівників установ освіти становитиме 496,6 штатних одиниць і ставок.

Оплата праці працівникам установ освіти запланована з урахуванням вимог проєкту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», з дотриманням розмірів мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС з 01.01.2021 року – 2670 грн, з 01.12.2021 року – 2893 гривень.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв розраховано у повному обсязі з урахуванням заходів по економному витрачанню цих послуг у натуральному виразі та з урахуванням фактичного споживання за 2019 та 2020 рік.

Надходження  до спеціального фонду в установах освіти плануються від платних послуг у сумі 800,0 тис.грн та оренди приміщень у сумі 3,0 тис.грн. Загальний обсяг власних надходжень, який планується отримати в 2021 році становить 803,0 тис.грн.

Культура і мистецтво

Видатки на утримання установ культури та мистецтва, проведення культурно-освітніх заходів місцевого значення розраховано в загальній сумі 4405,3тис.грн.

За рахунок цих коштів планується утримувати 15 установ культури сільського бюджету: 8 сільських клубів (Красівський, Златоустівський, Веселівський, Надеждівський, Маяківський, Новопільський, Широківський, Радушненський), 7 бібліотек (Веселівська, Златоустівська,  Красівська,  Надеждівська,  Новопільска,  Широківська,  Радушненська) та проведення культурно-масових заходів.

Даний обсяг забезпечує обов’язкові виплати по заробітній платі з нарахуваннями, надбавки обов’язкового характеру ( за престижність педагогічної праці, за особливі умови роботи бібліотекарям), видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, інших видатків на утримання установ культури.

Видатки на оплату  комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 758,5 тис.грн розраховано у повному обсязі з урахуванням заходів по економному витрачанню цих послуг у натуральному виразі та з урахуванням фактичного споживання за 2020 рік.

Видатки на розроблення та здійснення заходів з нагоди проведення свят та заходів з нагоди знаменних подій у сумі 50,0 тис.грн передбачені відповідно до програми розвитку культури і мистецтва в Новопільській сільській раді на 2021 рік.

Охорона здоров'я

Кошти у сумі 9889,6 тис.грн, заплановані в бюджеті територіальної громади за рахунок власних доходів та міжбюджетних трансфертів з інших місцевих бюджетів та спрямовуються на фінансову підтримку (оплату комунальних послуг та енергоносіїв, придбання медикаментів та продуктів харчування ) закладів охорони здоров»я ( КП «Новопільська центральна лікарня» КНП «Новопільський центр первинної медико-санітарної допомоги», фельдшерсько-акушерських пунктів, амбулаторій), а саме:

програма фінансової підтримки КП «Новопільська центральна лікарня» у сумі 2929,0 тис.грн, у тому числі:

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2443,7  тис.грн;

- на предмети, матеріали, обладнання, інвентар – 183,9 тис.грн;

- на оплату послуг, крім комунальних – 297,0 тис.грн;

- на курси підвищення кваліфікації – 4,4 тис.грн.

програма фінансової підтримки КНП «Новопільський центр первинної  медико-санітарної допомоги» у сумі 3348,4 тис.грн, у тому числі:

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2937,8 тис.грн;

- на предмети, матеріали, обладнання, інвентар – 246,3 тис.грн;

- на оплату послуг, крім комунальних – 164,3 тис.грн.

комплексна програма «Здоров’я нації» у сумі 2675,9 тис.грн, у тому числі:

- по КП «Новопільська центральна лікарня» у сумі 750,9 тис.грн.;

- по КНП «Новопільський центр первинної медико-санітарної допомоги» у сумі 1925,0 тис.грн.

Крім того, передбачено субвенції з інших місцевих бюджетів у сумі 936,3 тис.грн:

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров»я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 914,4 тис.грн;

- інші субвенції з місцевого бюджету на медичне обслуговування осі, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 21,9 тис.грн.

Соціальний захист та соціальне зебезпечення

Обсяг видатків, передбачених на утримання Територіального центру Новопільської територіальної громади складає 6021,4 тис.грн. Дані видатки забезпечують виплату заробітної плати з нарахуваннями, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продукти харчування та медикаменти.

На виконання місцевих програм соціального забезпечення, які будуть реалізовуватися у 2021 році передбачені кошти у сумі 1224,7 тис.грн, а саме:

Програма соціального захисту населення Новопільської сільської ради у сумі 1224,7 тис.грн. Кошти передбачені на надання соціальної допомоги (одноразовій матеріальній допомоги) для підтримки військовослужбовцям, сім’ям військовослужбовців, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасників бойових дій на територіях інших держав, незахищених верств населення та іншим громадянам Новопільської сільської ради, які потребують допомоги.

Фінансове управління

У бюджеті на 2021 рік передбачено видатки на утримання фінансового управління Новопільської сільської ради у сумі 2712,5 тис.грн, у тому числі на оплату праці з нарахуваннями у сумі 2532,7 тис.грн, на плату комунальних послуг та енергоносіїв у сумі 24,0 тис.грн. решта видатків у сумі155,8 тис.грн на утримання установи. Штатна чисельність працівників фінансового управління у кількості 8 чол.

 Водопровідне-каналізаційне господарство

У  бюджеті на 2021 рік на водопровідне-каналізаційне господарство передбачено видатки у сумі 1300, тис.грн відповідно до програми забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства Новопільської сільської ради. Кошти передбачені на придбання комплектуючих матеріалів для поточного ремонту та обслуговування водопровідно-каналізаційної мережі.

Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій,що виробляють, виконують та /або надають житлово-комунальні послуги

Відповідно до програми фінансової підтримки комунальних підприємств Новопільської сільської ради на 2021 рік передбачено видатки у сумі 100,0 тис.грн.

Кошти передбачені на зміцнення матеріально-технічної бази комунальних підприємств з метою забезпечення їх безперебійного функціонування.

Організація благоустрою населених пункти

Кошти загального фонду передбачено на організацію благоустрою населених пунктів у сумі 2229,7 тис.грн, а саме:

- забезпечення поточного обслуговування та оплату мереж вуличного освітлення та установка нового – 900,0 тис.грн;

- забезпечення зимового утримання доріг – 400, тис.грн;

- забезпечення прибирання вулиць, кладовищ, ліквідація стихійних сміттєзвалищ – 300 тис.грн;

- забезпечення озеленення територій, утримання зелених насаджень – 200,0 тис.грн;

- закупівля інвентарю, матеріалів -174,7 тис.грн;

- придбання спортивних та дитячих майданчиків – 255,0 тис.грн.

Природоохоронні заходи

В бюджетті на 2021 рік передбачено видатки на проведення природоохоронних заходів за рахунок надходжень екологічного фонду у сумі 5600,0 тис.грн, а саме на:

- реконструкцію систем роздільної самопливної та напірної каналізації і споруд на них та необхідних споруд для очищення стічних вод потужністю 75 куб.м./добу в смт. Радушне у сумі 5029,9 тис.грн;

- придбання сміттєвих баків у сумі 570,1 тис.грн.

Інші субвенції з місцевого бюджету

Новопільська сільська рада за рахунок власних надходжень планує передати у 2021 році іншу субвенцію Лозуватській територіальній громаді у сумі 4499,7 тис.грн на забезпечення належного функціонування закладів бюджетної сфери.

Резервний фонд

У бюджеті Новопільської територіальної громади на 2021 рік визначено резервний фонд непередбачених видатків у розмірі 0,03 відсотка загального фонду бюджету у сумі 45,8 тис.грн, для фінансування заходів по усуненню наслідків стихійного лиха, надзвичайних ситуацій та інших непередбачуваних видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу України.

Баланс обсягу доходів, видатків та кредитування бюджету на 2021 рік

Обсяг бюджету територіальної громади по доходам розраховано в сумі 159 478,3 тис.грн, у тому числі обсяг доходів загального фонду 152 925,3 тис.грн, спеціального фонду 6 553,0 тис.грн.

Обсяг бюджету територіальної громади по видаткам розраховано в сумі 159 478,3 тис.грн, у тому числі обсяг видатків загального фонду 152 925,3 тис.грн, спеціального фонду 6 553тис.грн.

Бюджет Новопільської сільської ради збалансовано та пропонується до розгляду бездефіцитним. Показники   бюджету забезпечуються у межах фінансового ресурсу проведення розрахунків за соціально-захищенними статтями видатків, враховують необхідні поточні видатки для функціонування бюджетних установ, соціального забезпечення, заходів на виконання місцевих програм.


В.о. начальник фінансового управління                                Н.М. Юрченко

Дод 1 доходи бюджет 2021.xlsx

Дод 2 видатки бюджет 2021.xls

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux